Individueel, Business, Energie  TRAINER/ADVISEUR            Accountmanager

 
              


Wie is energie-vraag.nl?

 

Mijn naam is Diana Oude Wolbers, opgegroeid op een boerderij in Ambt-Delden. Na 20 jaar in de bloemenbranche gewerkt te hebben, ben ik in de energiebranche gerold daar hou ik mij bezig als  adviseur en daarnaast verhuur ik mijzelf aan bedrijven voor verkoop doeleinden. Daardoor heb ik  individuele en bedrijf coaching erbij opgezet. Mijn helpende rol in de bloemen vond ik in de energiebranche en in het persoonlijke coaching terug.


ENERGIE-VRAAG: Gas-Stroom contracten, zonnepanelen, warmtepompen, accu's enz: 

Ik ben gespecialiseerd in de particuliere en zakelijke markt van klein tot groot verbruik.  Mijn doel is voor u te bekijken wat bij uw situatie passend is: op besparen of bespaarbehoud. Daar houdt mijn service niet mee op; als klant van mij kunt u mij vooral uw vragen persoonlijk bellen. Ik hou voor u de energiemarkt in de gaten en neem vroegtijdig weer contact met u op bij verschuiving van de markt, dat ik eerder dan gepland u bel (op een verantwoordelijke wijze) om u uw voordeel te laten zien of als de einddatum(s) in zicht komen. Graag wil ik u als klant voor “life”.

Als persoonlijk adviseur kom ik op een gemaakte afspraak bij u langs. Met gewoon een kop koffie en duidelijke uitleg ga ik kijken naar uw huidige situatie en contract(en). Mochten er gegevens ontbreken, dan bel ik samen met u uw huidige leverancier. Daarbij geef ik mijn advies en laat ik u zien wat er in uw situatie de mogelijkheden kunnen zijn. Persoonlijk contact en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. 

Vul uw gegevens in en maak een vrijblijvende afspraak met mij. Ik zie u graag op de gemaakte afspraak, huisdieren zijn mijn vriend, tot ziens tot onze ontmoeting...!

www.salderingsclaim.nl De salderingsregeling voor zonnepanelen stopt op 1 januari 2027. De gevolgen voor u zijn verregaand. Meld u zich aan als u van mening bent dat de overheid verantwoordelijk moet worden gehouden voor de financiële gevolgen van het onduidelijke & telkens wijzigende beleid. DOEN!!


Energie-vraag: Allround medewerker.

Naar de bloemen is een andere wereld opengegaan. Andere branches en andere manieren van  werken. Ik ga graag voor u op stap met uw product of dienst, gespecialiseerd in het DOEN, ikzelf heb geen drempelvrees en merk dat ik alles interessant vind om aan te bieden omdat elke bedrijf iets  goeds heeft. Kom maar op! 

Mijn achtergrond: mijn eerste woord was een target, dat wist ik niet... daar kwamen ze wel achter dat ik geen targets nodig had. Saleservaringen in promotie, d2d, b2b, Aida/Voita-model, cross-up-deepselling, outbound telefonisch afspraken direct in route plannen voor de buitendienst, een multitaskingjob. Ik liet mijn nieuwbouwwoning zetten en zodoende ben ik gevraagd om bij een tegelzettersbedrijf te komen werken waarbij ik een rechterhand van de werkgever was. CRM-systeem aangemaakt, waarbij wij erachter kwamen dat dit CRM-systeem erg groot was voor dit bedrijf en we besloten met Outlook verder te gaan, daar alles naartoe overgezet. Dan leer je het vanzelf, hè... Bestaande en nieuwe klanten afspraken inplannen. Bestellingen plaatsen bij leveranciers en met hen in contact. Werkvloer, uitvoering, vakanties in plannen zetten.        Nieuwsgierig geworden? Bel mij en laat u verrassen.   

"Nooit geschoten is altijd mis"


ENERGIE-VRAAG: Trainer van individuele tot bedrijfsmatige klanten. 

Hier ben ik gespecialiseerd in het verbeteren van het individu en bedrijfsmatige verbetering in werkvloer in detailhandel, front office. Bedrijven vernieuwde inzichten geven en een helpende hand in omzetverbetering en personeel de ENERGIE terug te geven aan het bedrijf.

Hiervoor heb ik workshops en sessies gemaakt om elk individu, zowel particulier als zakelijk, meer uit zichzelf of het bedrijf te kunnen en mogen halen.

Door een persoonlijk gesprek krijg ik duidelijkheid over wat er nodig is voor u als individu of voor uw bedrijf. Daarbij pas ik hands-on mijn workshops of sessies aan. Graag ontvang ik u op mijn locatie in Hengelo OV. Bedrijven, graag kom ik bij jullie om direct een gevoel te krijgen van de bedrijfsdynamiek.

Achtergrondverhaal: ik koop natuurlijk producten net als ieder ander, bij "winkels". Waar ik ook kom door héél Nederland, het valt mij op dat vele mensen maar somber staan in de branche waar ze werkzaam zijn en daarbij gewoon maar "werken". WAUW..!  Geen wonder dat de winkelstraten leeglopen…!!??

Ik vind het zo onpersoonlijk hoe ik behandeld word door sommige medewerkers (vele klanten delen het zelfde gevoel als mij). Dat ik maar een kopende klant ben, een nummertje, zoals mijn sofinummer. Néé ik vind het respectloos en ik als klant moet dan nog hun werk doen, om te vragen of ze zo vriendelijk willen zijn om in het magazijn te kijken of een bepaald product binnen is gekomen, omgekeerde wereld. Daarbij kom ik er ook achter dat een werkgever dat vaak niet eens door heeft, omdat de omzet er wel naar is. WAUW...! Waarom lopen winkelstraten ook al weer leeg...??!!

Voor werkgevers is het een uitdaging om gemotiveerd personeel te vinden, dit is niet nieuw, dit loopt al jaren bergafwaarts... Jammer, want we houden van WINKELEN met ons allen. En werkgever moeten een nieuwe medewerker gepaaid worden met een hoog begin loon...??, waarbij de werknemer niet of nauwelijks wordt gestimuleerd tot zijn uiterste prestatie en daarbij lui wordt gehouden: "ik heb werk, dus waarom zou ik harder werken dan mijn collega?" Begrip waarom ze in de winkel staan is weg.. daarom verdwijnt de winkelstraat uit ons beeld, wat we eigenlijk niet willen.  

Voor mij was loondienst het uitproberen om in "mijn eigen winkel" te staan, totdat ik mijn bedrijf had en mijn eigen medewerkers wisten wat ze elke dag in "routine" moesten doen en hoe ze met een klant om moesten gaan. Hun in laten zien (HANDS-ON) hoe ik het zag en hoe blij ze hierdoor waren/werden en hoe trots ik op hen was en nog steeds BEN. 

Ikzelf heb klantenbinding vanaf mijn 16e jaar uit de bloemen en kan elke klant benaderen in mijn verleden voor een vraag met wat ik op dat moment ook dan maar aanbied. Gezegend, omdat ik zelf niet doorheb dat ik dat zo kon doen (onbewust). Nu dat ik steeds meer zie dat er geen gedrevenheid in een medewerker zit en dat er niet voldoende uit wordt gehaald, ben ik het zat met het gedrag van zulke werkhoudingen, afgelopen...!

De facetten van een bedrijfshiërarchie: afzet, omzet en winst, inkoop, bijverkoop, KPI's, enz.                Ik begrijp als geen andere. "Ik als ondernemer wil/moet WINST maken", punt.

Daarvoor heb ik mijn ENERGIE-VRAAG-COACHING in het leven gebracht, om voor alle werkende  mensen een helpende hand te zijn, om die taak over te nemen van een werkgever, die in mijn mening het allerbelangrijkste wil WINST. Om individueel eenieder op hun eigen niveau inzicht te geven om zichzelf te verbeteren. 

"Niet elke verandering is een verandering maar elke verandering was een verandering"

Ik ben ervan overtuigd dat met mijn workshops en/of sessies op persoonlijk vlak op de werkvloer de sfeer, werkproductie en extra verkoop daarvoor komt, en met extra verkoop is er ook extra omzet … DUS een WIN-WIN.  Daar word ik gelukkig van…! En dan kan u uw medewerker een mooie bonus meegeven… TOCH.....?!? 

Wil je weten hoe ik dit voor elkaar bokst? Neem contact met me op en stel je Energie-vraag, of laat je verrassen door mijn undercoverbezoek aan jullie winkel!

"Als je op een ladder wilt klimmen, haal dan wel je handen uit je zakken"